AEC v1.0.4
  • Brak nadchodzących wydarzeń
AEC v1.0.4

 

 

 


Strategia sprzedaży i zarządzanie asortymentem

sprzedazy

 

 

Strategia sprzedaży to  zbiór aktywnych działań przedsiębiorstwa, które mają zapewnić realizację celów sprzedażowych firmy wobec rynku.  Jest to wybór celów i reguł przedsiębiorstwa, które w określonym czasie nadają kierunek sprzedażowym działaniom, wyznaczając rozmiary, kombinacje, alokacje środków w zależności od zmieniającej się sytuacji rynkowej.  Istotą strategii sprzedaży jest również wpływanie na rynek w celu osiągnięcia na tym rynku sukcesu sprzedażowego.

Sprzedaż to jeden z podstawowych elementów działalności przedsiębiorstwa  generujący w znacznym stopniu zyski. Aby osiągnąć zyski niezbędne jest odpowiednie zaplanowanie sprzedaży. Planowanie ułatwia podejmowanie dalszych działań związanych z zapewnieniem i późniejszym wykorzystaniem zasobów organizacyjnych (tj. zasoby ludzkie, rzeczowe, finansowe, informacyjne itd.), których rezultatem będzie realizacja wizji sprzedażowej i tym samym strategii rynkowej, marketingowej i promocyjnej.

 

Zakres szkolenia

Istota strategii sprzedaży

Proces formułowania strategii sprzedaży

Analiza rynku, konsumenta i konkurencji

Ceny i promocje

Rodzaje strategii sprzedaży 

Zarządzanie asortymentem

 

Cel szkolenia

Zapoznanie się z rodzajami strategii  sprzedaży.

Zrozumienie atrakcyjności rynku i  możliwości i zagrożeń w odniesieniu do silnych i słabych stron danej firmy.

Rozwój umiejętności tworzenia i planowania strategii sprzedaży, która przekłada się na wzrost sprzedaży i zysku firmy.

Przedstawienie sposobów zarządzania asortymentem wpływających na wzrost dostrzegalności produktu i świadomości marki, a w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży.

 

Korzyści

Zapoznanie się z różnymi technikami  i strategiami sprzedaży

Zwiększenie wydajności sprzedaży

Wypracowanie gotowych narzędzi

Osiągnięcie większej skuteczności

Wzrost efektywności sprzedaży

Wzrost zadowolenia klientów i  umocnienie pozycji na rynku

 

Dla kogo

Dla sieci handlowych, właścicieli małych i średnich sklepów, przedstawicieli handlowych, pracowników  działów sprzedaży, oraz wszystkich pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż.

 

Czas trwania

14 h/ 2 dni szkoleniowe

 

Cena

990 zł

 

 

Nota prawna:
Wszystkie programy szkoleń stanowią własność Instytutu Rozwoju Integralnego.
Zgodnie z postanowieniami Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, cytowanie całości lub fragmentów jest dopuszczalne wyłącznie z podaniem źródła cytatu.
Wszelkie prawa zastrzeżone.